Re: <...>

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 20:08:02 MET

> Nie jestem mitomanem ;)

> Nie jestem mitomanem ;) Przytocz mi zrodlo, ktore tego dowodzi.

Twoja korespondencja do usenetu.
Mozna cie nazwac uczniem w rzemiosle hackerskim
ale jak sie nie wlamujesz to nie jestes mistrzem ale nadal terminujesz w
zawodzie.

hacker to nie teoretyczna wiedza, ale sprawdzona w praktyce.
Zawodowcami sa jedynie hackerzy ktorzy sie wlamywali na wiekszosc
serwerow www i np. zostawiali slad swojego pobytu.

Hackerem byl Mitnick, Zimmermann
a reszta to mitomanstwo.
jak sam napisalem;
wlamuja sie do swojego komputera ;)
 i tak trenuja swoje kwalifikacje.

Mozna to porownac do treningu bokserskiego polegajacego na waleniu sie
po ryju przed lustrem.

> Powiedz to tym, ktorzy myja zeby.
To mitomania zwana hackerstwem a nie hackerstwo.