Re: <...>

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 19:59:37 MET

On Fri, 29 Dec 2000, Jacek D. wrote:

> Po raz setny.
> Wystarczy ze uzyskujesz nieuprawniony dostep do systemu komputerowego.
> KPW ?

Nie uzyskuje takowego. Mimo to zgodnie ze slownikiem / encyklopedia /
znanymi mi znaczeniami zwyczajowymi / przyjetym w cyberkulturze znaczeniem
chcialbym byc lub jestem hackerem. Nie przytoczyles tez zadnego dokumentu,
ktory mowi:

JEDYNYM ZNACZENIEM SLOWA HACKING JEST WLAMYWANIE SIE DO SYSTEMOW
KOMPUTEROWYCH I OD TEJ CHWILI JEST TO JEDYNE SLUSZNE ZNACZENIE.

> To proste. Jezeli sie wlamujesz a niczego nie zniszczysz, nie
> modyfikujesz, to jestes hackerem i Konwencja cie sciga

Nie wlamuje sie. Jestem hackerem.

> a jezeli sie nie wlamujesz, to nie jestes hackerem tylko mitomanem.

Nie jestem mitomanem ;)

> nie jestes hackerem, ale mitomanem.

Nie jestem mitomanem ;) Przytocz mi zrodlo, ktore tego dowodzi.
Autorytatywny slownik lub encyklopedie, ktore definiuja slowo hacker w
sposob jednoznaczny i pasujacy do Twoich wywodow.

> programowanie, czytanie ksiazek, analiza systemow mycie zebow, mycie
> szyi, to mitomania a nie hackerstwo.

Powiedz to tym, ktorzy myja zeby.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=