Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 10:13:32 MET


Andrzej Lawa <alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl> wrote:
> Użytkownik "Tadeusz" <tadziak_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:92dqpa$ehf$1_at_news.tpi.pl...
>> Mam takie pytanie- jak cos sobie sciagam i uruchamiam jakas gre to
> transfer
>> mi sie "zatrzymuje" i 0 transferu az do wyjscia z gry. Dzieje sie tak
>> wlasciwie przy kazdej gierce- jak to ominac(naprawic)?

> Na początek trzeba było wspomnieć, że masz SDI.

> A SDI, jak wiadomo, jest podłączane przez zwykłe łącze szeregowe. A ono ma
> już taką właściwość, że kiepsko działa jak chodzi coś intensywnego na
> wysokim priorytecie (i nie chodzi o priorytety w systemie, przynajmniej nie
> tylko).

> U mnie ten problem nie istnieje ponieważ z przyczyn organizacyjnych mam dwa
> komputery, mini sieć i SDI jest podłączone do "serwera", który chodzi
> praktycznie non-stop (ostatnio _prewencyjne_ restarty robię już tylko co
> tydzień), a rzeczy które mogą bardziej zająć komputer (np. szybkie transfery
> dysk-dysk, nawet a może przede wszystkim via DMA czyli bez udziału procka,
> procesy intensywnie wykorzystujące szyny o wysokim priorytecie i dużym
> strumieniu danych, jak AGP) chodzą na drugim.

> UWAGA: sieć robimy na kartach na szynie PCI, pod żadnym pozorem ISA.

> Działa idealnie i przy okazji rozwiązuje problem zwalniania SDI przy
> niektórych co intensywniejszych procesach.

A po za tym wszyscy zdrowi ??
Zapewne dlatego, że SDi jest na łączu szeregowym to nie daje się przesyłać
więcej niż jednego bitu jednocześnie (?).

kloczek

-- 
-----------------------------------------------------------
*Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
-----------------------------------------------------------
Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:40:25 MET DST