Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 10:28:55 MET

> Czesc alarmow jest tak robiona ze user sam sobie ja koduje.
Ale sam sobie nawet sam zakoduje, to algorytm dziala sekwencyjnie
i ten co ma te alarmy, moze odczytac w serwisie biezace kody
i wprowadzic analogiczne kody do swojego symulatora.

> A co to Ciebie obchodzi? Pod blokiem mieszkalnym (w bialy dzien) alarmy juz
> maja nie dzialac?

> I nigdy stamtad nie wyjezdzac. Bardzo logiczne rozumowanie.
Jak stoi pod blokiem mieszkalnym to juz traci ochrone jako samochod
sluzbowy i sam jestes zobowiazany do zapewnienia nalezytej ochrony i
zabezspieczenia, czyli parking strzezony.

To ze teraz ludzie nie rozrozniaja samochodu osobowego od sluzbowego to
nie znaczy,ze ubezpieczalnia nie zacznie inaczej rozliczac szkody za
uzytkowanie prywatne a inaczej za sluzbowe.

A wyjazd sluzbowy to karta wozu, delegacja, cel wyjazdu, godzina
powrotu.
A to o czym mowisz to byl samochod prywatny, jedynie finansowany przez
firme, dlatego go nie stawiales na parkingu strzezonym.

> G**** bedzie wiadomo. Zakladasz kominiarke i jedyne co mozna ustalic to jej
> kolor.

Ale ty masz doswiadczenie z kradziezami ;)

nawet nie wiedzialem ze po Warszawie zlodzieje samochodow lataja w
kominiarkach po ulicach .

> Jakos nie zauwazylem, a jestem pewien ze chciales to napisac, ze
> "sprzedajesz odpowiednie oprogramowanie ktore cos takiego robi". Aha, oraz
> ze "robisz to juz od 10 lat".

Oprogramowania nie potrzebujesz kupowac, bo jest dostarczane razem z
kamerka.
Jak bedziesz potrzebowal dodatkowych opcji zwiazanych z rejestracja
to oczywiscie moge program napisac .

Ale brak nadzoru nad mieniem prywatnym, jakim jest jednak powierzony ci
samochod sluzbowy, moze stanowic o uznaniu niedolozenia nalezytej
starannosci i np. niemiecka ubezpieczalnia moze znacznie zmniejszyc
wysokosc odszkodowania za kradziez , gdy przyjezdzasz do polski drogim,
nowym samochodem i parkujesz go bez dozoru, na niestrzezonycyh
parkingach, gdy zostales pouczony i poinformowany ze mozliwosci
kradziezy.
J.