Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 08:23:53 MET

On Fri, Dec 22, 2000 at 01:11:59AM +0100, Jacek D. wrote:

> Z kradziezami samochodow to jest takie bajanie.
> Powiedz mi ile osob od wyjazdu z fabryki ma dostep do kluczykow ?
> 100 ?
> Ile osob zna sie na montazu i demontazu alarmow ?
> 1000 ?

Czesc alarmow jest tak robiona ze user sam sobie ja koduje.

> Co robila sluzbowa Vectra w dzien pod blokiem mieszkalnym ?

A co to Ciebie obchodzi? Pod blokiem mieszkalnym (w bialy dzien) alarmy juz
maja nie dzialac?

> To wina ubezpieczalni ze ubezpiecza samochody na AC.
> Samochod sluzbowy ma stac na parkingu strzezonym, albo za brama firmy.

I nigdy stamtad nie wyjezdzac. Bardzo logiczne rozumowanie.

> A jak juz chcesz ochrony to instalujesz nba bloku kamerke internetowa
> rejestrujaca na biezaco parking i nagrywajaca obraz na dysk
> i klopot z glowy.
> Nawet jak ktos ukradnie to bedzie wiadomo kto.

G**** bedzie wiadomo. Zakladasz kominiarke i jedyne co mozna ustalic to jej
kolor.

> Taka kamerka moze smialo obejmowac 100-200 samochodow
> i parkujesz jedynie w monitorowanym obszarze parkingu.
>
> Tanie , latwe, proste i bezpieczne.
> Jak napiszesz na parkingu monitoring video 24 -godz to zlodziej pojedzie
> dalej.
> J.

Jakos nie zauwazylem, a jestem pewien ze chciales to napisac, ze
"sprzedajesz odpowiednie oprogramowanie ktore cos takiego robi". Aha, oraz
ze "robisz to juz od 10 lat".

Zalosne.

--w

--