Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Zennon (zennon_at_kki.net.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 02:03:43 MET

Użytkownik Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.30.0012220105180.25893-100000_at_dione.ids.pl...

> Nie do konca. Przeplyw turbulentny to zjawisko przejawiajace wlasciwosci
> chaotyczne (praktycznie indeterministyczne, czule na niewielkie roznice
> stanu poczatkowego i powiekszajace je do nieskonczonosci, wiekszosc
> parametrow opisujacych taki przeplyw uklada sie w przestrzeni stanow w
> gustowny dziwny atraktor itp). Kapanie wody z kranu w pewnych warunkach
> tez. I wiele, wiele innych rzeczy, niezaleznie od tego, czy sa efektem
> przeksztalcen topologicznych, prostych przeksztalcen dyskretnych,
> zlozonych operacji liniowych czy nieliniowych, czy moze po prostu
> [...]

No to LSRy sa szczegolnym przypadkiem tego, o czym piszesz. OK juz wiem o co
chodzi.

Boze! Jaki ja jestem piekny !
mail: zennon_at_kki.net.pl
tel.kom. +48604109524