Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Zennon (zennon_at_kki.net.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 02:06:20 MET

> Tak.
>
> Jesli tak, to natychmiast je kupuje. Cena nie
> Znaczy 105% ;)
>
> Takie programy kiedys budowalem z gotowych klockow z voice pattern
> recognition.

Tia? I czemu go nie ma na rynku? Sekretariaty duzych firm zabijaly by sie za
takim oprogramowaniem, przy ktorym sekretarki nie musialy by przepisywac
tego, co im dyktuje szef. Duzo juz sprzedales? Mozna to zobaczyc w jakiejs
polskiej firmie w dzialaniu? Bardzo by mnie taki pokaz interesowal. Jesli ma
90% dokladnosci, to w dalszym ciagu podtrzymuje oferte kupna, za niemal
dowolna cene. I jeszcze prosze dorzucic (specjalnie dla mnie) modulik
powiadamiania SMSem jesli pojawia sie okreslone slowa kluczowe.

Boze! Jaki ja jestem piekny !
mail: zennon_at_kki.net.pl
tel.kom. +48604109524
WWW: http://www.kki.net.pl/~zennon