Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 12:44:41 MET

Jacek D. <koperacja_at_priv4.onet.pl> wrote:
> Nie trzeba archiwizowac wszystkiego, tylko to co interesujace.

A czytałeś projekt rozporządzenia? O nim właśnie dyskutujemy.
Wymaga on archiwizowania *wszystkiego*. To, że to nie ma sensu
i jest nierealizowalne jest właśnie przedmiotem niniejszej dyskusji...

> Nie trzeba archiwizowac usenetu, bo sie sam archiwizuje.

Tak, np. alt.* na trzy dni, góra tydzień. Chłopaki z MSWiA
będą musieli się nieźle uwijać.

> Pozostaja e-maile.
> Ktorych w Polsce jest zaledwie kilka milionow miesiecznie."
> KPW ?

Hehehe. Coś kiepsko liczysz. Samego loga z sendmaila (czyli kto gdzie
wysyłał i czy mu sie udało, ew. błędy itp.) jest u mnie na jednym
serwerze ok. 1 GB dziennie.

> Czyta automat rozpoznajacy tresc.

Czyli coś w rodzaju amerykańskiego Carnivore'a. Ale rozporządzenie
nie proponuje takiego rozwiązania tylko totalną rejestrację wszystkiego.

[reszta wycięta bo nie chce mi się więcej oczywistych rzeczy tłumaczyć]

--
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16