Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 10:36:05 MET

> Tia? I czemu go nie ma na rynku? Sekretariaty duzych firm zabijaly by sie za
> takim oprogramowaniem, przy ktorym sekretarki nie musialy by przepisywac
> tego, co im dyktuje szef. Duzo juz sprzedales? Mozna to zobaczyc w jakiejs
> polskiej firmie w dzialaniu?
Oczywiscie.

Bardzo by mnie taki pokaz interesowal.
Nie ma sprawy, moze przygotowac.

Jesli ma
> 90% dokladnosci, to w dalszym ciagu podtrzymuje oferte kupna, za niemal
> dowolna cene.

No nie przesadzaj, to naprawde nie jest az takie drogie.

I jeszcze prosze dorzucic (specjalnie dla mnie) modulik
> powiadamiania SMSem jesli pojawia sie okreslone slowa kluczowe.

Jest taki gotowy modul do GSM.
Mozesz przez niego nawet zdalnie zarzadzac komputerem, wlaczac, wylaczac
w domu CO, swiatlo, alarmy.

Nie wiedzialem ze jest na to takie ryynkowe zapotrzebowanie.
 Jacek