Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: bot (netwerk_at_interia.nospam.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 01:27:34 MET

On Fri, 22 Dec 2000 00:16:57 +0100, "Ryszard Raczkowski"
<warschau_at_post.pl> wrote:

>I co, do wszystkich tak beda robic?
Moze ja sie specjalnie nie znam - pewnie chodzi glownie o zbieranie
danych operacyjnych typu kontakty etc - takie "zbieractwo" ma sens
tylko wtedy gdy podejrzany niczego sie nie domysla i beztrosko mailuje
o kolejnym transporcie sniegu z Kolumbi.
IMHO kazdy bedacy w kregu podejrzen jako tako opanuje PGP albo jeszcze
sprytniejsze technologie kamuflarzu.
Do tego wszystkiego dochodzi sprawa wiarygodnosci zebranych dowodow...
- jaka wartosc dowodowa wg. prawa ma e-mail?? przecierz jego zawartosc
mozna zmienic kilka razy. Psu na buty taka inwigilacja...

Wasz bot