Re: tele2

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 09:56:04 MET

Użytkownik "Tomasz Jarzynka" napisał w wiadomości news:

> Dluzej od Tele2 o jakies 2-3 miesiace, OIMPNM.

Cytat ze strony Tele2:
"W Polsce firma rozpoczyna działalność w czerwcu 1999."

A to cytat ze strony FORMUS'a:
"Formus Polska została powołana do życia w sierpniu 1997 r."

Jakoś mi się te 2-3 miesiące wydłużyły ;>

> Jak na razie to nie maja wcale oferty dla osob prywatnych,
> co wprowadzilo, badz co badz, wlasnie Tele2.

Podejrzewam, że ze względu na jakość cena jest również odpowiednia.
BTW wprowadzili ostatnio komutowany dostęp do Inetu. Ale to akurat
oddzielna sprawa.

> Jedyna ich zaleta
> jest to, ze maja nadajnik 500m ode mnie, a nie 5km ode mnie.

Jedyna?
Jeśli faktycznie masz na myśli ofertę dla indywidualnych klientów.

> No i to, ze maja wlasne lacza, a nie kanaly kupione od
> ProNet'u. Ale tego juz nie jestem pewien.

Bingo.
IMHO to chyba jest kolejna zaleta, prawda? :>

Pozdro
Pośpiech