Re: co sie dzieje?

Autor: Grzegorz Krzysztof PAWELSKI (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 09:46:15 MET

On 18 Dec 2000, Piotr Kucharski wrote:

> e, coś się tamtemu panu pomieszało

Jezeli sie przepniesz, to nie znaczy ze musisz, ale jesli przestaniesz
spelniac kryteria wedlug ktorych te adresy zostaly przyznane to moga
je zabrac. Taka tresc powinna znalezc sie w umowie.
To nie jest tak ze te adresy sa twoje i na zawsze twoje.

Napisalem zakonczenia, a nie przeniesienia.

Pzdr,
Grzesiek Pawelski