Re: tele2

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 16:40:35 MET

Piotr Pospieszny wrote:

> Cytat ze strony Tele2:
> "W Polsce firma rozpoczyna dzia?alno?? w czerwcu 1999."
> A to cytat ze strony FORMUS'a:
> "Formus Polska zosta?a powo?ana do ?ycia w sierpniu 1997 r."

El-Net jakos w 1998 roku "rozpoczal dzialanosc" na terenie Wawy,
a jak dotad to chyba nie zrobil *nic*. Ja licze od momentu, kiedy
uslyszalem o jednej i drugiej firmie. A raczej gapa nie jestem ;)

> Jako? mi si? te 2-3 miesi?ce wyd?u?y?y ;>

Jw.

> Podejrzewam, ?e ze wzgl?du na jako?? cena jest równie? odpowiednia.
> BTW wprowadzili ostatnio komutowany dost?p do Inetu. Ale to akurat
> oddzielna sprawa.

TPSA oferuje SDI za 160zl.
Chello oferuje chujumuju za 199zl.
Tele2 oferuje Air2Net za 199zl.

Nie jest to cena konkurencyjna tak naprawde, biorac pod uwage
predkosci, wymagania, formalnosci i rozne takie. Ale support wypada
lepiej niz w Formus'ie (!). Jak wyslalem do formus'a list z
zapytaniem, co planuja zrobic z klientami indywidualnymi, to
dostalem 1.2-megowy plik .doc z oferta i komentarz, ze nie maja
nic zamiaru zrobic. A akurat bylem za granica i sciagniecie
tych 1.2mb, zeby je potem wyrzucic w cholere, zajelo mi 1.5h.
Troszke mnie to zdenerwowalo ;)

A poza tym, gdyby formus zaoferowal np. 256kbit/s za 1000zl,
to moze bym pomyslal o sieci osiedlowej. Ale tak, to by sie
kalkowalo dla 64kbit/s, troche wolno ;)

> Jedyna?
> Je?li faktycznie masz na my?li ofert? dla indywidualnych klientów.

Tak...

> Bingo.
> IMHO to chyba jest kolejna zaleta, prawda? :>

No raczej tak, ale oni sa dla mnie po prostu nieosiagalni.
Poza ww. wariantem, w ktory pakowac sie zwyczajnie nie chce.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
Centrum Projektów Internetowych, PL