Re: tele2

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 20:16:17 MET

Piotr Pospieszny wrote:

> Bo je?li kto? ma ochot? wybra? pod??czenie do Inetu drog? radiow?, to
> powinien wybra? firm?, która zajmuje si? tym na rynku polskim
> najd?u?ej.

Dluzej od Tele2 o jakies 2-3 miesiace, OIMPNM.

> Mam na my?li FORMUS'a - osobi?cie u?ywam i gor?co polecam.
> Ceny s? nieco wy?sze ni? w/w firmie, ale za jako?? trzeba w ko?cu
> p?aci?, czy? nie?

Jak na razie to nie maja wcale oferty dla osob prywatnych,
co wprowadzilo, badz co badz, wlasnie Tele2. Jedyna ich zaleta
jest to, ze maja nadajnik 500m ode mnie, a nie 5km ode mnie.
No i to, ze maja wlasne lacza, a nie kanaly kupione od
ProNet'u. Ale tego juz nie jestem pewien.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
Centrum Projektów Internetowych, PL