Re: Zerowy transfer dla serwerów Onet wieczorem

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 18:28:30 MET

> Przykład tych filtrów i kontroli? Podaj nazwy organizacji
> zajmujących się kontrolowaniem usenetu, nazwy firm lub
> organizacji piszących filtry, osób za tym kryjących się.
> I najważniejsze: dowody (a nie poszlaki) istnienia tego, że jest
> to filtrowane i kontrolowane.

panie policjancie
odpowiedzi na pytania udziele w ramach platnych konsultancji

> Przykłady słów kluczowych?

W ramach 1 bezplatnej konsultacji.

Prostym testem jest wyslanie postu na usenet do jednej grupy
z okreslonymi znakami
aby otrzymac ten post z powrotem

komunikat:
Twoj list zostal automatycznie usuniety z serwerow respektujacych zasady
pisania do grup pl.*. Powodem bylo:
Broken group posting rules.

Oczywiscie reguly nie zostaly naruszone,
ale automat filtrujacy zadzialal.

> 2. Czemu dopiero za 20 lat?
> 3. Na razie to ja mogę z powództwa cywilnego wytoczyć sprawę o
> zniesławianie.

Zawsze mozesz

> no, fajnie... Popatrz, a ja do tego nie dotarłem... Gdzie są
> opisane, Sherlocku?

Konsultacje odplatne po uzgodnieniu terminu i wniesieniu zaliczki.

> Kto to może sprawdzić?
Kazdy.
Piszac posty np. do usenetu i sprawdzajac ktore zostaly odrzucone i
dlaczego.

> Chciałoby się, co? Na razie mogę pocieszyć: lista chętnych
> długa, a i wymagane kwalifikacje wysokie. Nie przewiduję, byś
> się załapał w ciągu najbliższych 20 lat ;-)

(mam litość nad obnażaniem niewiedzy dyskutamtów na
forum publicznym).