Re: Zerowy transfer dla serwerów Onet wieczorem

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 23:47:37 MET

dnia Fri, Dec 15, 2000 at 06:28:30PM +0100, Jacek D. napisal(a):

> odpowiedzi na pytania udziele w ramach platnych konsultancji
gdzie mozna o takowe sie starac, ja chetnie bym zaplacil bo leczenie
smiechem to sztuka :-))))

> W ramach 1 bezplatnej konsultacji.
Wowz, a jednak sa dobrzy ludzie na ziemi...

> Prostym testem jest wyslanie postu na usenet do jednej grupy
> z okreslonymi znakami
> aby otrzymac ten post z powrotem
>
> Oczywiscie reguly nie zostaly naruszone,
> ale automat filtrujacy zadzialal.

Ale Mistrzuniu, jak spreparowac taki list ?

> Konsultacje odplatne po uzgodnieniu terminu i wniesieniu zaliczki.

ale gdzie.. ani numeru konta ani zadnej oferty dostepnej publicznie..

> Kazdy.
> Piszac posty np. do usenetu i sprawdzajac ktore zostaly odrzucone i
> dlaczego.
jak pisac zeby zostaly odrzucone ?
jakos mi to nie wychodzi choc pare postow zamiescilem :((((((((((

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (GPL)