Re: co sie dzieje?

Autor: Grzegorz Krzysztof PAWELSKI (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 18:52:46 MET

On Wed, 13 Dec 2000, Szymon Sokół wrote:

> Tak tak, tylko jeśli provider==TPNET, to ponoć pada odpowiedź: "Sami sobie
> wyślijcie do RIPE". Nie sprawdzałem osobiście.

Nie mozna wyslac samemu, PI dzisiejsze to juz nie jest
PI dawne, musisz je zwrocic w momencie zakonczenia uslugi
swiadczonej przez ISP. I adresy wracaja do puli.

Nie chce byc odbierany jako rzecznik prasowy TPsa,
ale procedura wyglada jak opisane ponizej.
Powinno skontaktowac sie z BOKiem, wystapic o usluge BGP,
i wyslac formularze RIPEowe do mastera (jako jeden z elementow
implementacji).

Zgadzam sie ze TPsa sucks .
Ale jesli ktos kto ma default do TPSy i nic wiecej (oprocz wielkich
planow w nieokreslonej przyszlosci) wystepuje
o PI do TPsy to nie dziwie sie ze kaza mu sie zrywac na bambus,
Efekt bedzie pewnie taki sam, bo PI nie bedzie przyznane.

Pzdr,
Grzesiek Pawelski