Re: Kogo kochamy najbadziej i dlaczego NASK

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 15:32:19 MET

Dnia Tue, 12 Dec 2000 10:30:36 +0000 (UTC), w artykule
<914ui2$dl7$1_at_pippin.nask.waw.pl>, Mirek Luc <mirek_at_nask.pl> napisał(a):

>szomiz <szomiz_at_kocha.dostawac.reklamy.przez.net> wrote:
>
>: NASK, na swoich stronach internetowych napisalo:
>: No prosze jakie usprawnienie organizacji pracy!
>Jednak w porownaniu z obecnymi procedurami jest to usprawnienie.

Taaak, krok milowy, rzekłbym... ;>

>: Sie tak zastanawiam, czy naukawce nie rozumieja, ze dopoki prowadza polityke
>: umozliwiajaca przekrety o robienie tych przekretow podejrzewani beda,
>A jaka polityka nie umozliwialaby przekretow? Nie ma zabezpieczen na 100%.
>Nawet jesli rejestracje bylyby w pelni zautomatyzowane (mam nadzieje, ze

Hmmm, naprawdę nie ma w NASK nikogo kto mógłby napisać skrypt sprawdzający,
czy Request.Form("DomainField") nie ma przypadkiem w bazie zarejestrowanych
i w bazie oczekujących na rejestrację?

>kiedys bedzie to faktem), to i tak ktos moglby stwierdzic np. "no tak,
>zarejestrowali domene komus innemu, wiec zapewne tak napisali ten automat,
>zeby mieli mozliwosc przewalania firm na domenach".

Jak wyżej. Można także dodać do skryptu możlwość drukowania "Domena o
podanym adresie jest już zarejestrowana | oczekuje na rejestrację."

>PS: Opinie wyrazone w tym postingu sa tylko moje, wiec nie moga byc
>utozsamiane z oficjalnym stanowiskiem NASK.

A jakie jest oficjlane stanowisko NASK? "It's really big improvements"?