Re: Glupota ludzka nie zna granic...

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 15:15:31 MET

Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
> Podobna nieco bajka.
> Dzisiaj dosałem kolejny numer "Sun Magazine"

[...]

> Otóż ten mały CD zawiera prawdopodobnie screen saver. Prawdopodobnie
> ponieważ (i tu zaskocznie) bynajmniej nie zawiera on programu pod Solarisa
> tylko pod Windows :>

Hehe, też dostałem. Pierwsza myśl: ciekawe czy jest pod Solka czy
pod windę :-) No i trafnie zgadywałem...

Ciekawość zwyciężyła i odpaliłem W2K. Jest tam taka sobie prezentacja -
Pan Prezes Sun Polska składa życzenia (niestety nie wiem jakie, bo karty
dźwiękowej brak), choinka, kilka filmików reklamowych (znanych Ci chyba):
reklama z młodym B.G., z piłkarzem, z Bondem, pod choinką "prezenty":
tapety, screen-savery, horoskop, quiz z nagrodami. Na koniec ekipa
Sun Polska macha wesoło rączkami. To tyle. Niewiele straciłeś :-)

> Nie wiem jak to nazwać .. hipokryzja ? wtórna durnota ?

Sam się zastanawiam...

--
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16