Delegowanie części podklasy revDNS

Autor: Filip Rembiałkowski (filip_at_kolmet.com.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 14:03:03 MET

Mam pytanko do obeznanych w temacie:

Mam ćwiartkę klasy C (przez polpak-T) i chcę zrobić mapowanie revDNS wg sposobu opisanego na
        http://www.tpnet.pl/tpnet/staly/rev.html
żebym za każdym razem nie musiał wysyłać uaktualnień do dns_at_tpsa.pl i czekać aż wprowadzą do DNS

Czy ktoś ma może jakieś (złe/dobre) doświadczenia z tym rozwiązaniem? Chciałbym uniknąć problemów, a w TPSA żadnej dokładniejszej informacji nie znalazłem.

PS. Uzywam bind-a w wersji 8.2.2 na linuxie

TIA

Filip R.