Re: bankier.pl

Autor: Piotr Kaczmarzyk (piotr_at_provider.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 02:52:16 MET

Radoslaw Kojdecki <Iradek_at_tychy.niet.pl> napisał:
> ... ja chyba na kilku stronkach dodam ze problemy z uzytkownikami z
> 0202122 mozna zglaszac na abuse_at_tpnet.pl ... automacik tego chyba
> nie wytnie ;))

To jest jakis spisek - ktos posciagal te adresy z WWW i udostepnia (pewnie
za pieniadze) roznym firmom. Mam takie pare nieistniejacych adresow
(webmaster_at_domena.klienta, admin_at_domena.klienta), z ktorych maile dochodza
do mnie i dostaje tego dziesiatki (od roznych firm). Zapuscilem na noc
skrypt o nazwie 'spamowarka'. Sleep 1 jest zeby mi nie zajechalo serwera. Na
niektorych niestety nie dziala, bo maja 'quota limit exceeded', czyli ktos
mnie uprzedzil :-)

while [ 1 ] ; do
        echo "PRECZ ZE SPAMEM" | mail -s"PRECZ ZE SPAMEM" $1
        sleep 1
done

> .. albo forwarda jakiegos ustawic mozna z "nieistniejacego konta" ;)

O! Wpisze takiego forwarda na admin_at_domena.klienta :)))) Nie bede musial
uruchamiac ciagle spa(mo)warki, bo sami sie zglosza we wlasciwe miejsce, a
na dodatek nie beda wiedzieli ktorego e-maila wywalic ze swojej bazy :))))

P.