Re: Delegowanie części podklasy revDNS

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 00:25:08 MET

In article <3A2F8A87.A3B70053_at_kolmet.com.pl>, Filip Rembiałkowski wrote:
>Mam pytanko do obeznanych w temacie:
>
> Mam ćwiartkę klasy C (przez polpak-T) i chcę zrobić mapowanie revDNS wg sposobu opisanego
> na http://www.tpnet.pl/tpnet/staly/rev.html
> żebym za każdym razem nie musiał wysyłać uaktualnień do dns_at_tpsa.pl i czekać aż wprowadzą
> do DNS
>
> Czy ktoś ma może jakieś (złe/dobre) doświadczenia z tym rozwiązaniem? Chciałbym uniknąć
> problemów, a w TPSA żadnej dokładniejszej informacji nie znalazłem.

Zadnych problemow. Wystarczy zrobic dokladnie to co tam jest napisane.
Takie delegacje na przyklad na serwerach IRC'owych sa widziane niekiedy
nawet w ten sam dzien.

Wiele osob z tego korzysta i nie ma problemow. A od ponad roku jest
to juz oficjalne (RFC) rozwiazanie, a nie tylko draft.

>PS. Uzywam bind-a w wersji 8.2.2 na linuxie

to bez znaczenia

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail