Re: Czy to jest normalne ?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 11:11:47 MET

dnia Thu, Dec 07, 2000 at 10:29:35AM +0100, Wojtek Zak napisal(a):

> Gdybym ja podlaczal np. 1000 uzytkowników, to nawet nie implementujac EIR-a
> w zyciu nie pozwolilbym ustawic 1M na modemie dla tych, co wykupuja CIR
> ponizej 64k.
> Tak mozna, ale np. przez pierwszy rok-dwa dzialania sieci, gdy uzytkowników
> jest jeszcze malo.

tak ale.. zobacz ile kosztuje tzw CIR (w sumie w naszych realiach niewiele o
ile wogole co gwarantuje) w tpsa, nagle sie okazuje ze taniej jest w NASK
albo IPartners a lacza maja lepsze i szybszy czas usuniecia awarii.
Albo rybki albo akwarium, ja bym wolal placic np 4tys za 2MB EIR jak to ma
miejsce w IPartners i miec pewnosc ze jak router sie nie bedzie wyrabial to
go wymienia a jak cos padnie to w ciagu 24h lub krotszym naprawia..
Szkoda tylko ze IPartners ma niewiele wezlow i trzeba kupowac trakt cyfrowy
a to kosztuje dosc duzo..

pozdro
newrom

--