Re: SDI pytanie

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 21:35:13 MET

Użytkownik "JFB" <jfb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Nie wiem czy na dobra grupe trafilem,
> od niedawna mam SDI i zauwazylem ze raz na pare(nascie) godzin zdarza sie
> kompletny zastoj w sieci. Trwa to od paru minut do paru godzin. Wszystko
> siada, tak ze nawet poczty nie da sie odebrac, ping nic nie odbiera
tracert
> nie znajduje hostow itp.
> Czy to "normalne" w tej usludze, czy jestem wyjatkiem ?

Cóż, nie siedzę przy komputerze 24h/dobę, ale w tej chwili Dial-Up
Networking po 31 godzinach i 22 minutach ciągłej pracy raportuje tyle
przesłanych bajtów, że średnio wychodzi 10.30-10.85 kB/s (zależy od tego,
czy liczę także wysłane, czy nie), więc IMHO jakichś istotnych przestojów w
ciągu ostatnich 31 godzin nie było.

Przed ostatnim prewencyjnym resetem ("serwer" chodzi mina wingrozie), przed
którym up-time wynosił około 85 godzin a średnia prędkość wyniosła jakieś
8.8 kB/s, ale wtedy nie przez 100% czasu było ustawione zasysanie (skończyło
mi się na jednym serwerze a jeszcze nie odpaliłem z drugiego)