Re: Jajca jak berety...

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 23:14:19 MET

> "Internet, który wymyka się spod kontroli może stanowić zagrożenie dla
> społeczeństwa. KRRiT chce być regulatorem sieci

A to ciekawe.....????
Wchodzę na
http://www.krrit.gov.pl/ i widzę cytat z Ustawy Zasadniczej RP, w którym
czytamy:

"Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji stoi na straży wolności słowa, prawa do
informacji oraz interesu publicznego
w radiofonii i telewizji."

KONSTYTUCJA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
z dnia 2 kwietnia 1997 r., art. 213

Więc ja się zapytać chciałem, od kiedy internet jest radiofonią i telewizją?
Ja myślałem, że internet, to są sieci teleinformatyczne ale widać myliłem
się i horda (p)osłów pewnej partii wie lepiej...

Wnioskując informację, stwierdzam, że w ramach zapartywania się na Zachód a
mając w pamięci Wschód, dokonujemy swoistej kompoztycji Hamerykańskiego
Echelona, PRLowskiego Urzędu Kontroli Prasy i Kacapskiego SORM'u.

Oczywiście to ymję walki z pedofilią pewnie Polska stać się ma Iranem
Europy....
 Wesoło... wesoło....

Rico.
warschau_at_post.pl