Re: SDI pytanie

Autor: Ati` (nietoperz_at_rubikon.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 11:05:34 MET

"JFB" <jfb_at_poczta.onet.pl> wrote in <90io18$67g$1_at_sunsite.icm.edu.pl>:

>Witam
>Nie wiem czy na dobra grupe trafilem,
>od niedawna mam SDI i zauwazylem ze raz na pare(nascie) godzin zdarza
>sie kompletny zastoj w sieci. Trwa to od paru minut do paru godzin.
>Wszystko siada, tak ze nawet poczty nie da sie odebrac, ping nic nie
>odbiera tracert nie znajduje hostow itp.
>Czy to "normalne" w tej usludze, czy jestem wyjatkiem ?

poczatkowo mialem podobny problem; przyczyna byly wadliwie dzialajace
urzadzenia po stronie centrali TPSA; po dwoch tygodniach dzwonienia i
pisania maili /lacznie z Ericssonem/ wymieniono listwe obslugujaca
polaczenia na centrali; nie musze dodawac, ze za okres wadliwie dzialajacej
sieci uzyskalem rekompensate w postaci zmniejszonego abonamentu za usluge;
od tamtej pory SDI dziala bez zarzutu.

--
Pozdrawia
nietoperz Ati`