Re: Jajca jak berety...

Autor: Edwin Wierszelis (edwart_at_canteen.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 08:52:40 MET

On Wed, 6 Dec 2000, Ryszard Rączkowski wrote:

> Więc ja się zapytać chciałem, od kiedy internet jest radiofonią i telewizją?

W przedmiotowym artykule wymienia sie w kilku miejscach, ze "wkrotce w
Internecie pojawi sie telewizja". Nic dziwnego, ze panowie z KRRiT widza
robote dla siebie.

Chyba zrezygnuje z postawienia telewizora w sypialni, bo jeszcze KRRiT
zacznie mi mowic jak mam "to" robic ze swoja zona...

Pozdrawiam, EdWin <edwart_at_do.wroclaw.tpsa.pl>
"Stay cool - don't close the fridge."