Re: Czy to jest normalne ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 21:19:40 MET

Uzytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom_at_rp.zax.pl> napisal w wiadomosci

> przeciazony route, mam to samo ;(

Czyzby normalka w sklali ogolnopolskiego Polpaku ?

> telefon nie mial nic do rzeczy, po 17tej jest mniejsze obciazenie bo firmy
> koncza prace ;)

> a tutaj ludzie w domach siedza i panienki ssaja ;)

No tez fakt ;-) W koncu zycie jest dla ludzi heheheh

> przypadek ?

Nie wiadomo...

> mnie poinformowano ze zaden CIR mi nie pomoze bo router zdycha i beda
> wymieniac[1]

Mnie tez - czyzbys byl z Krakowa i lacze mial podpiete do routera Centrum2 ?
:-)

> raczej nie, gdybys mial uszkodzone lacze to problemy bylyby caly czas..

Tez po jakims czasie doszedlem do takiego wniosku.

> stawiam na cyklistow ;))

Heheheheh wiesz co - a jaka jest roznica ?

> ktora wykaze to co napisalem...
> lacze jest dobre, wszystko dzialac powinno a tylko router nie wyrabia ;(

Aaaaha jeszcze sugerowano mi ze moj router (sprzetowy Radwiz, pojedyncze
PVC) moze nie wyrabiac... a w to niezabardzo wierze.

Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl
ICQ:54914949