Czy to jest normalne ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 13:33:00 MET

Jest sobie lacze (Polpak-T) o parametrach :

- EIR 1Mbps
- CIR 16kbps

I teraz jest taka sytuacja :

- srodek tygodnia szczyt 13.00 - 30% strat do _routera_brzegowego_
- po telefonie do BOK'u, tego samego dnia - godzina 17.00 - 0% strat
- ten sam dzien 23.30 - 25% strat
- nastepny dzien godzina powiedzmy 13.00 - 0% strat
- 15.00 - 20% strat
- wczoraj (piatek) caly czas podczas awarii Teleglobe - 0% strat
- dzisiejsza sobota, gdzies kolo 11.00 - 35% strat
- gdzies w nocy kolo 2.00 - 0% strat

Czy ktos mi moze wyjasnic co sie dzieje ? Czy to jest wina :

- malego CIR'u
- uszkodzonego fizycznie lacza
- krasnoludkow [ :-) ]

Dodam jeszcze ze praktycznie po godzinie 18.00 lacze jest prawie nie
obciazone... tak samo jak i przez caly weekend.

Sam juz nie wiem co robic ... zaproponowano mi przeprowadzenie testow lacza
w godzinach szczytu - wiaze sie to z 24h wypieciem lacza i to w godzinach
pracy wszystkich osob korzystajacych z Internetu... a takiej sytuacji to ja
sobie nie wyobrazam...

Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl
ICQ:54914949