Re: internet w PTK - informacje

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_astercity.net)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 10:31:49 MET

Szymon Dowkontt wrote:

> Dokladnie tak. Do zestawu "tandeciarzy" mozna jeszcze dorzucic "SOS
> internet". Natomiast Aster City przejelo od nich teraz zasade dzialania: jak
> sie znajdzie w bloku >5 chetnych to _moze_ zainstaluja - w ten sposob

Nie. Wymog ten byl ponad dwa lata temu, i obowiazywal przez jakies pol
roku
do wymiany technologii. Teraz podlaczamy wszystkich zainteresowanych w
ramach
zasiegu.

> instaluja w jednym bloku na Hirszfelda (w-wa, Imielin), ale to jedyny blok w
> ktorym instaluja w tym kwartale, a wszystko dzieki jednemu mojemu kumplowi
> ktory zkrzyknol 7 osob....

Wobec tego musimy byc na rynku juz bardzo dlugo.
Jesli mamy kilka tysiecy uzytkownikow (internetu, kablowki mamy ok 250
tys w samej
Warszawie), a plany sa duzo bardziej ambitne... Policz to jeszcze raz,
biorac
pod uwage ze dwukrotnie byly robione dlugie przerwy w sprzedazy.

> [...]
> marketingu zastepowac nie bede. Gdyby w moim bloku kiedys zjawil sie chociaz
> "pies z kulawa noga" z tych firm, roznoszacy powazne (lub jakiekolwiek)
> oferty na internet, to pewno 5 osob by sie znalazlo (w bloku jest ok. 400
> mieszkan) - ale nikomu sie nie chcialo. Efekt? Place TPSA za SDI... i na
> razie nie zamierzam zmieniac, chyba ze... ...w kablowce instalacja bedzie za
> friko, abonament bedzie <60zl/brutto i wydajnosc bedzie _znacznie_ wyzsza niz
> w SDI (polaczenia miedzynarodowe) - poprostu inwestycja poniesiona na

Jasne, jeszcze moze chcesz aby codziennie rano kurier przynosil plytki z
nowymi
mp3 ktore chciales akurat sciagnac z internetu?
Abonament oczywiscie moze byc 60 zlotych przy zalozeniu ze nie bedzie
dobrych
lacz na zachod i serwisu.
Instalacja moze byc oczywiscie za friko jak kupi sie modemy kablowe
ktore sa
zlomowane na zachodzie.

> A monopolista? Obiecywac zaczeli w grudniu '99, zamowienie
> zlozylem w styczniu 2000, po 3 tygodniach dostalem odpowiedz na pismie, ze na
> razie nie mozna ale w przyszloci owszem (a czy ktorykolwiek z konkurenow -
> SOS, Aster - chociaz glupiego maila przyslal??? oczywiscie nie)

Heh przypomnial mi sie dowcip (zaslyszany ostatnio w L.)

Siedzi Isaak i modli sie.
- Boze, ty badz laskaw i spraw abym wygral w lotto milion zloty.
- Isaak, ty daj mi szanse i wypelnij kupon.

Chyba za bardzo nie kontaktowales sie z asterem skoro twierdzisz ze
potrzeba
5 chetnych w bloku do podlaczenia (przypominam - informacja nie
prawdziwa
od 2 lat).

>, a w
> listopadzie zainstalwali - 11 miesiacy w porownaniu z latami u "konkurencji",
> nie liczac powaznego traktowania klienta (odpowiedz na pismie).

No nareszcie cos konstruktywnego.
Oczywiscie nikt nie ma komentarzy juz nie do dzialania ale do serwisu i
traktowania
klienta w tpsa?

Przypomnijcie macie 24h kontrole stanu sieci i serwis do ktorego mozna
zadzwonic o
3:30 rano?

--
jackal