Re: internet w PTK - informacje

Autor: eLKa (cpt.nemo_at_pf.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 17:14:09 MET

Użytkownik "Piotr Szmitkowski" <jackal_at_astercity.net> napisał w wiadomości

> Teraz podlaczamy wszystkich zainteresowanych w
> ramach
> zasiegu.

..
> - Boze, ty badz laskaw i spraw abym wygral w lotto milion zloty.
> - Isaak, ty daj mi szanse i wypelnij kupon.

Kupon to ja wypelnilem conajmniej 3 lata temu i potem jeszcze kilka razy.
Olewacie klientow totalnie.

> Chyba za bardzo nie kontaktowales sie z asterem skoro twierdzisz ze
> potrzeba
> 5 chetnych w bloku do podlaczenia (przypominam - informacja nie
> prawdziwa
> od 2 lat).

Tak jak i ta ze Aster podlacza abonentow :))) Przynajmniej nie na ulicy
Reymonta na Zoliborzu :))

> Oczywiscie nikt nie ma komentarzy juz nie do dzialania ale do serwisu i
> traktowania
> klienta w tpsa?

Jesli chodzi o HIS to serwis jest OK i reaguje blyskawicznie, choc od
jakiegos pol roku nie mialem potrzeby z niego korzystac.

> Przypomnijcie macie 24h kontrole stanu sieci i serwis do ktorego mozna
> zadzwonic o
> 3:30 rano?

:)))))))) tak czesto sie wali ???
Acha i dodaj ze "dzieki" Waszej maskaradzie wszelkie telefony przez IP i
np sciaganie plikow przez ICQ wlasciwie nie jest mozliwe.
No ale to skutki braku wlasnego IP :))

Zobaczymy kiedy do mnie dotrzecie z odpowiedzia na prosby o instalacje
:)))

Pozdrawiam i juz mnie wiecej nie rozsmieszaj :)))

eLKa