Re: internet w PTK - informacje

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 21:58:08 MET

Piotr Szmitkowski napisał(a):

> Nie. Wymog ten byl ponad dwa lata temu, i obowiazywal przez jakies pol
> roku
> do wymiany technologii. Teraz podlaczamy wszystkich zainteresowanych w
> ramach
> zasiegu.

Czyli za jakieś 4-5 lat może i ja będę mógł się ubiegać... Cóż, w
porównaniu z telekomuna blado to wypada. Oni mi obiecują że coś zrobią za
kwartał i mam pewne podstawy, żeby w to wierzyć.

> Wobec tego musimy byc na rynku juz bardzo dlugo.
> Jesli mamy kilka tysiecy uzytkownikow (internetu, kablowki mamy ok 250
> tys w samej
> Warszawie), a plany sa duzo bardziej ambitne... Policz to jeszcze raz,
> biorac
> pod uwage ze dwukrotnie byly robione dlugie przerwy w sprzedazy.

A kogo to obchodzi? Tylko zapowiedzi macie coraz ambitniejsze (tak, ładne
bilboardy), ale realizacji ani widu ani słychu na 99% waszego terenu.

Nie będę już wspominał, że sama usługa jest drugiej kategorii. Na głupim
hisie można sobie teoretycznie serwer postawić, u was za możliwość
podłączenia sobie 486 jako firewalla trzeba płacić extra.

[...]

> Jasne, jeszcze moze chcesz aby codziennie rano kurier przynosil plytki z
> nowymi
> mp3 ktore chciales akurat sciagnac z internetu?
> Abonament oczywiscie moze byc 60 zlotych przy zalozeniu ze nie bedzie
> dobrych
> lacz na zachod i serwisu.
> Instalacja moze byc oczywiscie za friko jak kupi sie modemy kablowe
> ktore sa
> zlomowane na zachodzie.

Ciekawe, że na przykład takim komórkowcom opłaca się dawać telefon (wart
pół średniej klasy modemu kablowego albo DSL-a) za stówę albo i taniej,
wymagając od klienta minimalnego abonamentu rzędu 20 zł.

Widać się na biznesie nie znają.

> Heh przypomnial mi sie dowcip (zaslyszany ostatnio w L.)
>
> Siedzi Isaak i modli sie.
> - Boze, ty badz laskaw i spraw abym wygral w lotto milion zloty.
> - Isaak, ty daj mi szanse i wypelnij kupon.
>
> Chyba za bardzo nie kontaktowales sie z asterem skoro twierdzisz ze
> potrzeba
> 5 chetnych w bloku do podlaczenia (przypominam - informacja nie
> prawdziwa
> od 2 lat).

A ja się kontaktowałem i nawet "pocałuj nas w dupę" mi nikt nie odpisał.
Dla odmiany taka telekomuna to się wykosztowała na odpowiedź listowną. I
chociaż jest wymijająca, to jakoś profesjonalniej to wygląda.

> No nareszcie cos konstruktywnego.
> Oczywiscie nikt nie ma komentarzy juz nie do dzialania ale do serwisu i
> traktowania
> klienta w tpsa?

Wiem co kupuję. I tak się składa, że u nich mam co kupić, a u was mam g* i
paski na TV4 co drugi dzień. Więc bardzo proszę tu nie podskakiwać, bo nie
macie z czym.

Nawet SOS Internet wykazał się większym staraniem o klienta... bo zebrali
się i zadzwonili do mnie że już mogą mi zaoferować swoje usługi.

--
If you build a man a fire he's warm for a day,
If you set a man on fire he's warm for a lifetime.