Re: Jakie sa ustawowe obowiazki administratora serwera mailowego/ www ?

Autor: Jacek D. (koperacja_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 17:27:54 MET DST

> ROTFL. a) nie wypowiadam sie jako firma, b) TPI to nie "dawniej TPSA",
> poniewaz ta druga ma sie dobrze i nigdzie sie nie wybiera, co wiecej
> 020... pozostaje kwestia wlasnie CST TPSa.
Tak sie wlasnie sklada ze
w postach usenetowych TPI pojawia sie

Gdy otrzymywalem mailbombing, trorysta wpisywal moj adres jako adres
nadawcy postow do usenetu i wysylal mi grozby, wyzwiska na 100
przeklenstw itd.
To w swojej naiwnosci wyslalem zapytanie w tej sprawie pod podwyzszy
adres.
Otrzymalem odpowiedz, zebym odpowiadajacemu nie zawracal glowy
spamem !!! ???
W koncu napisalem do TP SA , a nie do sasiada.
A TPI to spolka TP SA

Czy odpowiadajacy pracownik TPI naruszyl procedure sluzbowa i obowiazki
sluzbowe , czy tez moze jednoczesnie mowic, ze napisal co chcial,
bo dzialal prywatnie.

Do czego wlasciwie jest sluzbowo zobowiazana ossoba czytajaca posty
spod adresu

Po co ten adres jest zatem dolaczany do postow do usenetu ?
Jacek

> Chyba Ci sie przywidzialo ;)
To raz jeszcze co napisales o obowiazkach admina serwera mailowego:

"
Zadne. I nie powinny byc inne. Sprawa powinna zajac sie osoba, ktora
daje
dostep do Internetu okreslonemu klientowi (czytaj: provider). Natomiast
przypadku otrzymania 100000 maili z adresu chaker_at_nasa.gov nie
powinienes
oczekiwac, iz postmaster_at_nasa.gov zajmie sie dochodzeniem w tej sprawie
-
chyba, ze ma naprawde duzo czasu i dobrej woli.
(koniec cytatu)
No to ustalmy wreszcie czy TPSA czy TPI sa ISP czy nie .
Status ISP nadaje minister lacznosci.
Czy nadal TPSA czy TPI status ISP wobec abonentow Tepsy korzystajacych
z numeru dostepowego 0202122 ?

Bo z tego co napisales to TPI jest wlasciwym adresatem korespondencji w
sprawie mailbombingu.

I jeszcze pytanko.
Piszesz z adresu IDS.pl a podajesz w stopce adres firmy tpi.pl.

Czy pracujesz w TPI i zajmujesz sie uslugami security dla IDS
czy pracujesz w IDS i swiadczysz uslugi security dla TPI ?
Bo tego nie rozumiem.

pozdrowka
Jacek