Re: Jakie sa ustawowe [...]

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 13:00:48 MET DST

On Fri, 13 Oct 2000, Jacek D. wrote:

> Kto jest zatem prowajderem dla uzytkownikow internetu przez 0202122 ?

TPSa, Centrum Systemow Teleinformatycznych.

> A tutaj akurat sie mylisz. W Stanach administratorzy sa ustawowo
> zobowiazani do podjecia czynnosci wyjasniajacych kazdy mailbombing.

To ty sie mylisz. NIE MA obowiazku wyjasniac incydentow, z ktorymi nie
mialo sie nic wspolnego, w ktorych sie nie posredniczylo itp.

> Na jakiej podstawie glosisz jego prawo do ignorowania formalnego
> zgloszenia mailbombingu z jego serwera ?

Nie powiedzialem tego. Z twojej wypowiedzi wynikalo, ze o wyjasnienie
mailbombingu prosisz administratora serwera, ktory widnial we From: tego
mailbombingu, tymczasem nalezy kontaktowac sie z osobami podanymi w bazach
whois dla okreslonego adresu IP, z ktorego pochodzi atak.

> I drogi Michale. Coz ja widze. Firma TPI , dawniej TP S.A.

ROTFL. a) nie wypowiadam sie jako firma, b) TPI to nie "dawniej TPSA",
poniewaz ta druga ma sie dobrze i nigdzie sie nie wybiera, co wiecej
020... pozostaje kwestia wlasnie CST TPSa.

> I deklarowane ignorowanie uzytkownika. Chyba sie przeslyszalem.

Chyba Ci sie przywidzialo ;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=