Re: Jakie sa ustawowe obowiazki administratora serwera mailowego/

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 19:14:41 MET DST

On Fri, 13 Oct 2000, Jacek D. wrote:

> W koncu napisalem do TP SA , a nie do sasiada. A TPI to spolka TP SA

Centertel tez. Moze napisz do nich.

> Do czego wlasciwie jest sluzbowo zobowiazana ossoba czytajaca posty
> spod adresu X-Complaints-To: usenet_at_tpi.pl

Zapewne do administrowania systemem news oraz utrzymywaniem tam wzglednego
porzadku, moj drogi. Naduzyciami z 020 zajmuje sie abuse_at_tpsa.pl - i
znajac ich problemy, moze sie zdarzyc, ze przypadkiem nawet potraktuja
twoj list powaznie!

> No to ustalmy wreszcie czy TPSA czy TPI sa ISP czy nie . Status ISP
> nadaje minister lacznosci.

To sie pofatyguj i ustal. Mysle ze wszyscy poza Toba doskonale wiedza.

> Bo z tego co napisales to TPI jest wlasciwym adresatem korespondencji
> w sprawie mailbombingu.

W ktorym miejscu, jesli mozna wiedziec, bo jakos nie jestem w stanie
dostrzec tego fragmentu mojej wypowiedzi?;P

> I jeszcze pytanko. Piszesz z adresu IDS.pl a podajesz w stopce adres
> firmy tpi.pl. Czy pracujesz w TPI i zajmujesz sie uslugami security
> dla IDS czy pracujesz w IDS i swiadczysz uslugi security dla TPI ? Bo
> tego nie rozumiem.

Nie musisz.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=