Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_ipartners.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 23:00:55 MET DST

In article <Pine.GSO.4.21.0009272241120.18631-100000_at_amber.elektron.pl>, Krzysztof Czuma wrote:

>Dzien dobry,

>Mysle, ze sam logiczny ciag poszlak jednoznacznie wskazuje na przyczyny
>problemow z rejestracja domen.

>Pan Miroslaw Luc z NASK wskazal metody rozwiazania tego problemu
>zapraszajac (niestety, nie mnie) na intymne spotkanie. Cytuje:
>
>"Mozesz sie ze mna spotkac i powiedziec mi to w oczy? Mozemy uzgodnic
>poglady."
>
>Ma Pan problemy z rejestracja domen w NASK? Niech Pan uzgodni poglady, a
>reszta pojdzie jak po masle. :)

Coś mi się wydaje, że jest Pan w stanie zniechęcić do siebie nawet
najbardziej automatyczny system rejestracji domen (gdy już taki powstanie).
:-)))

Gdybym to ja się zajmował rejestracją domen, to po takich insynuacjach
miałby Pan jak w banku, że to Pana faxy, wnioski itp wyrabiałyby
roczny limit dokumentów zawieruszonych.

Wyrazy uszanowania,

     Jacek Zapała