Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Tomasz T. Ciaszczyk (ciacho_at_irc.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 00:21:57 MET DST

        Jacek Zapala [jacek_at_ipartners.pl]
  na: pl.internet.polip napisał/ła:

>-=> >Ma Pan problemy z rejestracja domen w NASK? Niech Pan uzgodni poglady, a
>-=> >reszta pojdzie jak po masle. :)
>-=>
>-=> Coś mi się wydaje, że jest Pan w stanie zniechęcić do siebie nawet
>-=> najbardziej automatyczny system rejestracji domen (gdy już taki powstanie).
>-=> :-)))

Teoretycznie (bo gdyby tak sie stalo naprawde, to by jednak znaczylo, ze
NASK jest jednak przekupny) wyciac na firewallu przychodze z jego domeny :P

>-=> Gdybym to ja się zajmował rejestracją domen, to po takich insynuacjach
>-=> miałby Pan jak w banku, że to Pana faxy, wnioski itp wyrabiałyby
>-=> roczny limit dokumentów zawieruszonych.

Hmm... a raczej by ten limit zostal ustalony specjalnie dla niego.. 99%
faxow nie doszlo z przyczyn neizaleznych od NASK, a 1% byl nieczytelny :P

Pozdrawiam
Tomasz T. Ciaszczyk

--
"Jak mam żyć, nie chcąc kochać, nie chcąc wierzyć..."