Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 23:46:21 MET DST

Dzien dobry,

On 27 Sep 2000, Jacek Zapala wrote:

> Coś mi się wydaje, że jest Pan w stanie zniechęcić do siebie nawet
> najbardziej automatyczny system rejestracji domen

Coz, moze powinienem jakos "zachecic" automatyczny system NASK? Spotkac
sie z p.Mikiciukiem i "uzgodnic poglady"? :)

> (gdy już taki powstanie). :-)))

Jestem przekonany, ze ten system nie predko powstanie. I to nie z powodow
technicznych, jak usiluja wmowic urzednicy NASKowi. Po prostu jest jeszcze
wiele domen do "uzgodnienia". :)

> Gdybym to ja się zajmował rejestracją domen, to po takich insynuacjach
> miałby Pan jak w banku, że to Pana faxy, wnioski itp wyrabiałyby
> roczny limit dokumentów zawieruszonych.

W ten sposob sam Pan przyznal, ze rejestracje nie odbywaja sie na
podstawie jednoznacznych, automatycznych procedur, i ze sporo tam
uznaniowosci i mozliwosci "zawieruszen".

Calkowicie sie z Panem zgadzam. Powiem wiecej: swiadomie tak to jest
obmyslone.

Krzysztof Czuma