Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 22:53:11 MET DST

Dzien dobry,

On 27 Sep 2000, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:

> Tak wszyscy wyskakuja z textami, ze NASK zarabia na lewo na rejestracji
> domen.. To ja poprosze jakies dowody... wystarczy dowod wplaty "lapowki" :P

Mysle, ze sam logiczny ciag poszlak jednoznacznie wskazuje na przyczyny
problemow z rejestracja domen.

> Tez mam problemy z rejestracja domen, i tez czasami mnie wkurza jak musze
> tlumaczyc klientom czemu tak dlugo to trwa...

Pan Miroslaw Luc z NASK wskazal metody rozwiazania tego problemu
zapraszajac (niestety, nie mnie) na intymne spotkanie. Cytuje:

"Mozesz sie ze mna spotkac i powiedziec mi to w oczy? Mozemy uzgodnic
poglady."

Ma Pan problemy z rejestracja domen w NASK? Niech Pan uzgodni poglady, a
reszta pojdzie jak po masle. :)

Krzysztof Czuma