Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Tomasz T. Ciaszczyk (ciacho_at_irc.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 17:59:54 MET DST

        Krzysztof Czuma [czuma_at_Elektron.pl]
  na: pl.internet.polip napisał/ła:

>-=> Nie jest wazne, czy ten program mozna napisac w tydzien, dwa czy w trzy.
>-=> Istota sprawy lezy w tym, ze urzednicy NASKowi _nie_chca_ tego zrobic.
>-=> System automatycznej rejestracji pozbawilby ich bowiem mozliwosci
>-=> _decydowania_ o (nie) zarejestrowaniu domeny i zwiazanych z tym roznych
>-=> beneficjow.
>-=>
>-=> Poki wiec jest troche domen "atrakcyjnych" poty beda bronic swojej porcji
>-=> chlebka jak niepodleglosci Polski. A nawet - sadze - znacznie
>-=> zacieklej. :)

Tak wszyscy wyskakuja z textami, ze NASK zarabia na lewo na rejestracji
domen.. To ja poprosze jakies dowody... wystarczy dowod wplaty "lapowki" :P

Ludzie, wezcie sie opamietajcie..

Tez mam problemy z rejestracja domen, i tez czasami mnie wkurza jak musze
tlumaczyc klientom czemu tak dlugo to trwa...

>-=> Krzysztof Czuma

[Nie] Pozdrawiam
Tomasz T. Ciaszczyk

--
"Jak mam żyć, nie chcąc kochać, nie chcąc wierzyć..."