Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Witold Mikiciuk (witek_at_nask.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 08:17:19 MET DST

On Wed, 27 Sep 2000, Krzysztof Czuma wrote:

> Dzien dobry,

> Mysle, ze sam logiczny ciag poszlak jednoznacznie wskazuje na przyczyny
> problemow z rejestracja domen.
???

> Pan Miroslaw Luc z NASK wskazal metody rozwiazania tego problemu
> zapraszajac (niestety, nie mnie) na intymne spotkanie. Cytuje:
>
> "Mozesz sie ze mna spotkac i powiedziec mi to w oczy? Mozemy uzgodnic
> poglady."
>
> Ma Pan problemy z rejestracja domen w NASK? Niech Pan uzgodni poglady, a
> reszta pojdzie jak po masle. :)
Bardzo mi przykro, szalenie mi przykro, okropnie mi przykro, ze p. czuma
takze nazywa sie 'klientem' NASKu. Temu panu proponowal bym sie zapisac na
najblizsza wizyte u psychiatry. Polecam p. czumie strone
www.psychiatria.pl i lekture tekstow tam zawartych (ma nadzieje ze p.
czuma umie czytac).
Ja zrozumialem p. Lucia ZUPELNIE innaczej (pewnie jak 99,9% osob
czytajacych te liste). P. Luc chcial zapewne obic morde klamstwu i
pomowieniom. Teraz juz wiem, ze juz nie ma co sobie zawracac glowy takimi
opuchnietymi mozgami (wielkosci ziarenka soli).

Zegnam ozieble z domieszka ironii i ponawiam prosbe o kontakt z
psychiatra.
-Witek

PS:
Acha, nie podejmuje sie dyskusji gdyz zal mi "przeciwnika".
                                        Witold Mikiciuk <witek_at_nask.pl>