Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 17:49:39 MET DST

Dzien dobry,

On 26 Sep 2000, Samotnik wrote:

> No nie wiem, czy tak do końca. Przy dobrym zarządzaniu takim projektem
> w dwóch tygodniach się zmieścicie.

Pan Luc usiluje sprytnie zmylic uwage rozmowcow podnoszac nieistotne
okolicznosci i przenoszac dyskusje na drugorzedne, techniczne kwestie.

Nie jest wazne, czy ten program mozna napisac w tydzien, dwa czy w trzy.
Istota sprawy lezy w tym, ze urzednicy NASKowi _nie_chca_ tego zrobic.
System automatycznej rejestracji pozbawilby ich bowiem mozliwosci
_decydowania_ o (nie) zarejestrowaniu domeny i zwiazanych z tym roznych
beneficjow.

Poki wiec jest troche domen "atrakcyjnych" poty beda bronic swojej porcji
chlebka jak niepodleglosci Polski. A nawet - sadze - znacznie
zacieklej. :)

Krzysztof Czuma