Re: Licencje oprogramowania (MPAA)

Autor: kravietz__at_alfa.ceti.pl
Data: Wed 27 Sep 2000 - 18:21:32 MET DST

Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

> Z darmowych korzystaja glownie spamerzy oraz ludzie ktorzy woleliby
> nie ujawniac (tak latwo) swojej tozsamosci (upodobania seksualne itp.
> rzeczy).

Piszesz tak, bo Ci sie wydaje, czy tez masz jakies podstawy? Zeby powiedziec
ze ,,korzystaja glownie spammerzy'' trzeba sie raczej czyms podeprzec.

Powiem Ci natomiast kto w Polsce kupuje konta u providera: ten, ktorego
po pierwsze stac, a po drugie zalezy mu na nieco wiekszej niezawodnosci
dzialania konta. Oba warunki powoduja ze takich uzytkownikow jest znacznie
mniej w stosunku do ogolnej liczby korzystajacych z sieci. Cala reszta
korzysta z kont darmowych, albo uczelnianych. W zwiazku z tym wydaje mi sie
ze twierdzenie o spammerach i zboczencach jest bezpodstawne.

Wracajac do dyskusji: fakt ze sie nie placi za cos, za co nie trzeba placic
(darmowe konto w Polboxie lub Onecie), nie musi wynikac ze skapstwa, co
sugerowales.