Re: Licencje oprogramowania [kryptowane]

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 10:15:49 MET DST

On Sun, 24 Sep 2000 22:41:35 +0100, Michal Szokolo <msz_at_pmp.com.pl> wrote:

>Oskarżony akurat nie... To nie Ameryka.

serio ? jak zlapia oskarzonego na klamstwie pod przysiega (chyba zeznajemy w
sadzie pod przysiega) to nie ma zadnych konsekwencji ? - chory kraj .

>A to swoją drogą.

Ale on bidulek zapracowany nawet na pcoa mnie pisze .

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
I Never Knew A Cat Who Suffered From Insomnia.