Re: Licencje oprogramowania

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 18:14:05 MET DST

On 21 Sep 2000 07:30:19 GMT, gstaniak_at_inka.zagiel.pl (Grzegorz
Staniak) wrote:

>Przyznam się, że nie czytałem jeszcze aktualizacji (właśnie ściągnąłem), ale
>tak tylko na podstawie zacytowanego fragmentu to jest śmierć dla DeCSS
>i wszystkiego w tym stylu. Innymi słowy, polscy ustawodawcy dobrowolnie oddają
>pary globalnym korporacjom kontrolę nad tym co, kiedy, jak, i na jakim sprzęcie
>będą oglądać/słuchać Polacy.

Heh, gadasz jak jeden z kandydatow na prezydenta nie przymierzajac.

No owszem, jest w tym artykule mowa o zabezpieczeniach, ale wylacznie
o zabezpieczeniach _programow_. Film DVD na pewno programem nie jest,
wiec art. 77.01 nie stosuje sie.

GSN