Re: Licencje oprogramowania

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 18:14:04 MET DST

On 21 Sep 2000 07:31:45 GMT, gstaniak_at_inka.zagiel.pl (Grzegorz
Staniak) wrote:

>Czy mi się wydaje, czy w polskiej ustawie brak odpowiednika słowa "intended"?

Nie wydaje ci sie - rzeczywiscie brak.

>Koszmarnie głupi i niedobry w skutkach błąd.

Nie wiem czy glupi, ale znowuz nie uwazam zeby tlumaczenie slowo w
slowo dyrektyw bylo najlepsza metoda. W koncu jest cos takiego jak
interpretacja i sens normy, nieprawdaz? Wszyscy wiedza o co chodzi z
tymi crackami, a dodawanie do nich biblioteki liczacej pi nie zmienia
faktu ze osobny (pod)program jednak lamie.

GSN