Re: Licencje oprogramowania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_inka.zagiel.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 09:30:19 MET DST

On Wed, 20 Sep 2000 18:13:56 +0200, Gwidon S. Naskrent wrote:

>Czytaj Ustawe! Art. 77.01 - "srodkow [...] ktorych _jedynym_
>przeznaczeniem jest [...] obchodzenie technicznych zabezpieczen..."
>(podkr. moje)

Przyznam się, że nie czytałem jeszcze aktualizacji (właśnie ściągnąłem), ale
tak tylko na podstawie zacytowanego fragmentu to jest śmierć dla DeCSS
i wszystkiego w tym stylu. Innymi słowy, polscy ustawodawcy dobrowolnie oddają
pary globalnym korporacjom kontrolę nad tym co, kiedy, jak, i na jakim sprzęcie
będą oglądać/słuchać Polacy.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>