Re: Licencje oprogramowania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_inka.zagiel.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 10:46:53 MET DST

On Thu, 21 Sep 2000 18:14:05 +0200, Gwidon S. Naskrent wrote:

>Heh, gadasz jak jeden z kandydatow na prezydenta nie przymierzajac.

No, tylko bez takich :) Co nie znaczy, że akurat cele całej tej mafii z MPAA i
producentów sprzętu są bardzo jasne, vide kody regionalne DVD i CSS.

>No owszem, jest w tym artykule mowa o zabezpieczeniach, ale wylacznie
>o zabezpieczeniach _programow_. Film DVD na pewno programem nie jest,
>wiec art. 77.01 nie stosuje sie.

Chodzi raczej o art. 79. i dodane ustępy 3,4. Z tym, że rzeczywiście
spanikowałem, nie jest pod tym względem źle, nie powtórzono błędów DMCA, jest
na koniec ustępu 3 warunek dopuszczający dozwolone użytkowanie.

A tak, w ogóle, to trochę OT dla polipa. Zaproponujesz jakiś FUT?

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>