Re: Spamerskie nasienie

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 14:41:06 MET DST

Marcin Kulas <hitower_at_alpha.pl> wrote:

> Zakładając, że to istnieje i działa... problem by się pojawił
> gdyby nagle nastąpiła jakaś eksplozja spamograficzna.
> Co z tego, że po pierwszym razie by się ucinało łeb przy samej dupie.

Jeśli poszukacie w archiwach Polipa, to zobaczycie że o tych spammerach
dyskutowano już dobry rok temu. Oni się nawet odezwali i próbowali
usprawiedliwiać swój biznes ;) Same strony wyglądają jak przetłumaczone
na żywca materiały marketingowe anglosaskiego producenta tego programu,
bo nie wydaje mi się żeby to był produkt polski. Co do eksplozji spamu,
to ja dostaję dziennie 2-3 śmiecie, pomimo dość rozbudowanych filtrów.
Natomiast ich program może być którymkolwiek z obecnie używanych przez
spammerów, bo mało który z nich się przedstawia swoją nazwą (za łatwo
filtrować).

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>