Re: Spamerskie nasienie

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 21:46:43 MET DST

VTAM!

tomek_at_waw.pdi.net wrote:
> : http://www.marketing.zabrze.pl/dmserver.htm
> : Czy Wam też otwieraja się siekiera w kieszeni po przeczytaniu tego?
> Czy ISP kasuja spamerom konta za wysylanie spamu czy za przeciazanie
> serwerow?
> "Nasza nowa technologia, zapewnia ci maksimum anonimowości
> możesz więc wysyłać emaile bez ryzyka zemsty"

A wiecie CZYJEJ zemsty moga sie obawiac uzytkownicy tego softu? Nie mnie
ni e wiecej tylko zemsty firmy... marketing.zabrze.pl! Oto smakowity kasek
ktory wylowilem ze strony: http://www.marketing.zabrze.pl/wspolnik.htm

" Czego Ci nie wolno
   Nie wolno Ci stosować spamu w celu reklamy naszych produktów i usług,
   dobrze zrobiony marketing, wszystkimi metodami, które poznasz z
   poradnika 'Tajniki marketingu i promocji stron WWW' zapewni Ci zupełny
   sukces "

To w koncu kurde jak to jest? Mozna spamowac czy nie? Jezeli ktos za
pomoca ICH softu zaspamuje na temat bannera z linkiem stron to wtedy co?

Przypomina mi sie niejaki Kali i jego podejscie do nierogacizny....

--
cezar
CC314-RIPE